hnerystera:

there’s a thread on the suggestions forum about nurse outfits that i saw last night and i couldn’t stop the ideas from coming
i mean, it’s not like these are at all imaginative or unique, but i couldn’t stop thinking about them so i drew them
i wanted to draw some costumes for males too, but i got tired fjskdfl
/borrows milsa <3

There’s http://espeitr.wordpress.com/2013/12/26/terademy-winners-announced/ this already, one of them is doctor/nurse kind of outfit and so far they’ve done all of them (with the incoming alice in wonderland one) sooo, im sure they’re gonna do that one too.
cute ilustration though, less slutty than the original one LOL 

hnerystera:

there’s a thread on the suggestions forum about nurse outfits that i saw last night and i couldn’t stop the ideas from coming

i mean, it’s not like these are at all imaginative or unique, but i couldn’t stop thinking about them so i drew them

i wanted to draw some costumes for males too, but i got tired fjskdfl

/borrows milsa <3

There’s http://espeitr.wordpress.com/2013/12/26/terademy-winners-announced/ this already, one of them is doctor/nurse kind of outfit and so far they’ve done all of them (with the incoming alice in wonderland one) sooo, im sure they’re gonna do that one too.

cute ilustration though, less slutty than the original one LOL 

★ YOU HAVE TO RE-BLOG, you can like to increase your chances or re-blog multiple times, butif you don’t re-blog and only like I’ll pass to another person.
★ YOU HAVE TO BE ONE OF MY FOLLOWERS, doesn’t matter if you just started following me though. Same deal, if you’re not one of my followers, I’ll random and pass to another person.
★ I’ll be only drawing female characters for whoever wins.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
If you don’t respond after 2 days after the giveaway is done, I’ll move on and pick someone else, 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★ Prizes: 
- First: Half body full colored
- Second: Headshot - Sketch colored
- Third: Headshot - Sketch colored
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★ Deathline: October 4th. 

★ YOU HAVE TO RE-BLOG, you can like to increase your chances or re-blog multiple times, butif you don’t re-blog and only like I’ll pass to another person.

★ YOU HAVE TO BE ONE OF MY FOLLOWERS, doesn’t matter if you just started following me though. Same deal, if you’re not one of my followers, I’ll random and pass to another person.

★ I’ll be only drawing female characters for whoever wins.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

If you don’t respond after 2 days after the giveaway is done, I’ll move on and pick someone else, 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

★ Prizes: 

- First: Half body full colored

- Second: Headshot - Sketch colored

- Third: Headshot - Sketch colored

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

★ Deathline: October 4th. 

Shiro-tann~

Shiro-tann~

mellyart:

tag game: characters who share the same personality type as you

Read More

This is super cool, 

Type: INTP (Architect)

AND

YUSSSSSSSS!

Nappyboo~ 

Nappyboo~ 

Sigh.

Sigh.

I wanted to make a fancy post about this but..

I can’t seem to find the motivation for it, lol. 
basically, Commissions are closed. 

I might open chibi commission only in a few weeks whenever I’m done with the giveaway that I’m supposed to put together tonight… If i do, orz.

Why am I still awake? orz.
Omelette! &lt;3

Why am I still awake? orz.

Omelette! <3

Sao bored, everyone is gone ;_;

What’s up with kpop videos having like 39847239483 versions lately. SUGAR FREE MV V3!  EXACTLY THE SAME BUT ADDING 3 SECONDS OF NEW SOUNDS (no vocals though)

WTFFFFFF.

and short hair has like 5, normal, dance, dance practice, eye contact, the weird mirror like pls. we know the song is good.

For those picky followers that were sad that there was no actual vomit in my last drawing *coughlooksatyoucough*

there you go.

tiffanyplam replied to your photo:Vomit.

To be honest, I was a little disappointed there wasn’t even a little vomit in this picture.

I vomited my feelings in it, isn’t that enough :< ?

Vomit.

Vomit.

kittieology:

requested by :HALFBREEDPRIEST
exclusive to elin face # 6 (pictured above). &lt;3 download here

Blade and soul eyes, omg! &lt;3

kittieology:

requested by :HALFBREEDPRIEST

exclusive to elin face # 6 (pictured above). <3 download here

Blade and soul eyes, omg! <3

You seem nice, so I didn't want you to be caught up and betrayed in Icye's farce.
Anonymous

Well, I don’t want to be mean or anything but don’t even know who you are.. I really dislike people that talk bad of others hiding under anonymous either if you have proves or is justified at all is still wrong for me so, I’m sorry I can’t take your words seriously. Thanks for the warning, though I won’t take use of it.